RSS
SPRÁVY
Technické normy k e-fakturácii
Slovenská technická norma a technická normalizačná informácia o elektronickej fakturácii sprístupnená na stiahnutie na základe sponzorovaného prístupu
viac viac

Technická podpora pre STN v elektronickom formáte
Technická podpora pre STN v elektronickom formáte a služby STN-online
viac viac

DEMO verzia služby STN-online
Na tejto DEMO-verzii služby STN-online si môžete vyskúšať základnú prácu s normami v systéme STN-online
viac viac

Ponuka nových noriem
Nové normy vychádzajú vždy k prvému dňu v mesiaci.
viac viac

Návrh noriem na zrušenie
Oznámenie ÚNMS SR o návrhu na zrušenie niektorých STN
viac viac

Dôležité upozornenie k STN
Dôležité upozornenie k STN nájdete tu:
viac viac

LINKY
Portál technických noriem > STN EN ISO 11812
Poslať linku stránky emailom Vytlačiť obsah stránky

STN EN ISO 11812



Pridať tlačenú formu normy do košíka:


Pridať elektronickú formu normy do košíka:




Označenie: STN EN ISO 11812
Slovenský názov: Malé plavidlá. Vodotesné kokpity a rýchloodvodňované kokpity (ISO 11812: 2001)
Anglický názov: Small craft - Watertight cockpits and quick-draining cockpits (ISO 11812:2001)
Pôvodné označenie:
Dátum vydania: 1. 5. 2019
Dátum zrušenia:
Jazyk: EN
ICS: 47.080
Triediaci znak: 32 1250
Úroveň zapracovania: idt ISO 11812:2001, idt EN ISO 11812:2018
Vestník: 04/19
Poplatok: Tlačená verzia: 18,90 € 


Elektronická verzia
  1. Bez možnosti tlače, prenosu textu a obrázkov: 17.01 €
  2. Bez možnosti tlače, s prenosom textu a obrázkov: 18.90 €
  3. S možnosťou tlače, prenosu textu a obrázkov: 24.57 €
Vestník harmonizácie:
Nariadenie vlády:
Zmeny:
Nahradzujúce normy:
Nahradené normy: STN EN ISO 11812:2003-09 (32 1250)
Poznámka vo Vestníku:
Predmet normy: This International Standard specifies requirements for cockpits and recesses to be designated either as "watertight" or as "quick-draining" on small craft of hull length up to 24 m. It does not set requirements for the size and shape of a cockpit or recess, nor when or where it shall be used. It only considers draining by gravity, and not by pumping or other methods. NOTE 1: The term "quick-draining cockpit" has been chosen to differentiate from the common understanding of "self-draining cockpit" where water may be drained overboard in certain conditions, but without specified draining speed, height of bottom or sill, etc. NOTE 2: Examples of single-plane cockpit bottoms are given in informative annex A.